Myšlení vítěze

Myšlení vítěze

Jiřímu Hanouskovi se podařilo téměř “přes noc” udělat z realitního businessu obor, o který se zajímá i širší veřejnost. Vnáší do propagace nemovitostí i klientského servisu kvalitu, o které se...
Více...

Vnitřní svět vítězů

Čím se nejlepší liší od průměrných Co skutečně rozhoduje o vítězích mezi špičkami ve svých oborech? Jak se připravovat, abyste dosahovali co nejlepších výsledků? Jak se...
Více...

Offline reklama v 21.století

Znáte brand „Richard z RE/MAXu“? Viditelná reklama s tváří a především offline marketing – to byl už od začátku jasný záměr a podnikatelský plán Richarda Kašpara. Analýzy trhu se...
Více...

Ženy v realitách

Zakladatelka a hlavní tvář projektu Ženy v realitách Ivana Cikánková si již tradičně zve ty nejinspirativnější dámy z realitního businessu do své talk show. Na tuto diskusi jsou...
Více...

Etiketa je cíl k úspěchu

„Etiquette is a success“  ETIKETA JE ÚSPĚCH – motto Nadi A. Laban. Slovy Nadi Ambra Laban, která stála více než šestnáct let za úspěchem lektora a předního...
Více...