Úspěch v obchodě je v hlavě každého z nás

Myšlení vítěze

Jiřímu Hanouskovi se podařilo téměř “přes noc” udělat z realitního businessu obor, o který se zajímá i širší veřejnost. Vnáší do propagace nemovitostí i klientského servisu kvalitu, o které se...
Více...

Vývoj trhu

Zástupce společnosti analyzující data z cenových map představí svoje poznatky z letošního roku a pokusí se predikovat další vývoj trhu. Jaký očekávají vývoj cen nemovitostí? Jak na něj...
Více...

Vnitřní svět vítězů

Čím se nejlepší liší od průměrných Co skutečně rozhoduje o vítězích mezi špičkami ve svých oborech? Jak se připravovat, abyste dosahovali co nejlepších výsledků? Jak se...
Více...

Offline reklama v 21.století

Znáte brand „Richard z RE/MAXu“? Viditelná reklama s tváří a především offline marketing – to byl už od začátku jasný záměr a podnikatelský plán Richarda Kašpara. Analýzy trhu se...
Více...