Sál Kepler

Sál Kepler - dotazy řečníkům

Den
3. 10. 2022

Etiketa je cíl k úspěchu

„Etiquette is a success“  ETIKETA JE ÚSPĚCH – motto Nadi A. Laban. Slovy Nadi Ambra Laban, která stála více než šestnáct let za úspěchem lektora a předního propagátora etikety, bývalého učitele, později...
Více...
Nada Ambra Laban

PRÁVO VS. PRAXE aneb na co vás právníci nepřipraví

Olda Platil pověstný svým nevybíravým humorem, si pro vás připravil krasojízdu právních malérů, které na makléře číhají na každém kroku. Jako zkušený právník a stále praktikující obchodník s nemovitostmi se s vámi podělí...
Více...
Oldřich Platil

Ženy v realitách

Zakladatelka a hlavní tvář projektu Ženy v realitách Ivana Cikánková si již tradičně zve ty nejinspirativnější dámy z realitního businessu do své talk show. Na tuto diskusi jsou srdečně zvány nejen ženy, protože...
Více...
Lucie Spilková
Miroslava Bartošová Chvojková
Radka Vajo
Ivana Cikánková

Myšlení vítěze

Jiřímu Hanouskovi se podařilo téměř “přes noc” udělat z realitního businessu obor, o který se zajímá i širší veřejnost. Vnáší do propagace nemovitostí i klientského servisu kvalitu, o které se mnohým makléřům ani nesnilo. Díky...
Více...
Jiří Hanousek

Úspěch v obchodě je v hlavě každého z nás

Není to složité, stačí pochopit, naučit se a používat 3 ZÁKLADNÍ KROKY Ukážu vám, které to jsou a navíc  přidám ještě několik tipů pro úspěšný obchod, jako např.: Jak během 20-ti vteřin...
Více...
Milan Zajíček

Exekuce a insolvence dnešní doby

Teď to nebude tradiční opakování toho, jak obchodovat zadlužené nemovitosti. Dnes se podíváme na to, proč mají lidi problémy a jak jim předcházet. Jak řešit klienta, který se řítí do problémů...
Více...
Miroslav Jonáš

Bydlení pro každého i v roce 2022

Přednáška se zabývá možnostmi, díky kterým lze stále i za současné situace nedostupných hypoték profinancovat bydlení nejen pro zaměstnance, podnikatele, mladé páry, investory ale i pro klienty v tíživé situaci.     Fotogalerie
Michaela Kakos
Ondřej Mašín

Offline reklama v 21.století

Znáte brand „Richard z RE/MAXu“? Viditelná reklama s tváří a především offline marketing – to byl už od začátku jasný záměr a podnikatelský plán Richarda Kašpara. Analýzy trhu se mu vyplatily. Jeho cílovou skupinou...
Více...
Richard Kašpar